4 hodnocení

Pauls Boutique London kabelka Amanda stříbrná

 Praktická kabelka, kterou unosíte kamkoliv

Můžeme doručit do:
2.11.2021
Skladem (1 ks)
Kód: 4886
2 300 Kč –35 % 1 490 Kč
Kategorie: Crossbody kabelky
Záruka: 2 roky
Barva: Stříbrná
Určeno pro: Dámské
Materiál: Imitace kůže
Velikost: M
Značka: Pauls Boutique London
Rozměry: 17x27x4 cm
Zapínání: Na zip
Kování: Zlaté
Popruh: Nastavitelný popruh
71395B3E 2FFB 45C5 A43C E71F9285B484
Akce
2 300 Kč –35 %

Ležerní kabelka ,která je jedinečná svou stříbrnou barvou a praktickým tvarem

Crossbody kabelka je rozdělena na dvě komory a každá komora se uzavírá zlatým kovovým zipem

Ve vnitřní části se nachází kapsa na zip a jedna snadno přístupná otevřená kapsa 

Přední část je zdobena ikonickým butikovým zlatým kovovým bleskem Pauls a vyraženým logem

Tato kabelka má nastavitelný ramenní popruh  pro pohodlné nošení na rameni či do kříže

                                                                                                                             

Image result for pauls Boutique london logo

 

Paul's Boutique byla založena v roce 2000 kreativním duem Paul Slade a Emma Minford. Paul vyzbrojený svými inovativními a ostrými vzory otevřel stánek na londýnském trhu Portobello. Neuvěřitelnou odezvu na jeho designy a styly nebylo možné nikdy očekávat.

Od těchto skromných začátků se Paul's Boutique rozrostla a stala se globální módní značkou, která je skladem v obchodech ve více než 20 zemích. Paul's Boutique najdete také v samostatně stojících obchodech v Jižní Koreji a v prémiových obchodních domech po celém světě.

Dnes, s Paulem jako kreativním ředitelem, on a jeho tým pokračují ve vývoji jedinečných stylů a designů ze svého studia v západním Londýně.

Inspirováni živostí londýnských ulic, vytváří a navrhují krásné kabelky, které jsou ostré a jedinečné, přičemž zůstávají moderní a sofistikované. 

Texturované výtisky, jemné exploze neonů a podpisový štětec v duchu Paulova butiku znamená, že designy vycházejí z davu. 

Milují barvu a nevyhýbáme se jejímu používání. 

Cílem je vytvářet styly, které lidé zbožňují.

                                                              

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: