DOPRAVA A PLATBA
Způsoby Možnosti Reklamace Odstoupení
doručení plateb od smlouvy
ZPŮSOBY DORUČENÍ
ZDARMA
při nákupu nad 1500,-
Nechte si zásilku doručit
až k Vám domů / Parcelshop
ZDARMA při nákupu nad 1500,-
vyzvednutí na více než 4 000 pobočkách
ZDARMA při nákupu nad 1500,-
ZDARMA
OSOBNÍ ODBĚR
Možnost vyzvednutí v prodejnách MY LOVE BAG
Holešov
Vsetín 2x
Rožnov pod Radhoštěm
MOŽNOSTI PLATEB
PLATBA KARTOU ONLINE / BANKOVNÍM PŘEVODEM
Zdarma - zaplaťte hned
a máte to z krku
Platební brána GoPay
DOBÍRKA
Zaplaťte až při převzetí
PPL - hotovost + karta,
Zásilkovna - podle pobočky
39 Kč včetně DPH
OSOBNÍ ODBĚR
Zdarma - plaťte až při převzetí na prodejně
- hotovost nebo karta
Na pobočkách - Holešov, Vsetín, Rožnov pod Radhoštěm
JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ
Vrácení zboží
I když je procento vrácení zboží nízké, je na místě aby jste věděli, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné.
Záruka
Právo z vad(y) na zboží je možné uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží totožně jako v kamenném obchodě. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. Vady vzniklé při přepravě přepravcem je nutno uplatnit do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky, na pozdější reklamaci nebude brán zřetel. Pro případ reklamace je kupující povinen uchovat doklad o koupi, zaplacení a dodání zboží.
Reklamace a její průběh
Reklamaci je možné uplatnit poštou nebo na jedné z našich kamenných prodejen. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupili na mylovebag.cz (číslo objednávky nebo doklad o zaplacení).
Při uplatnění reklamace vám bude vystaveno potvrzení o přijetí reklamace.
Zásilku zašlete doporučeně na adresu: MY LOVE BAG, Náměstí Dr.E.Beneše 57, Holešov 769 01
nebo přineste na pobočku mylovebag (Holešov, Vsetín, Rožnov).
Formulář pro vyplnění naleznete zde
V případě uznání reklamace, vám budou účelně vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky / předání dopravci. V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku.
O průběhu celé reklamace budete informováni e-maily, které vás upozorní na to, že vaše reklamace byla námi přijata, že byla vyřízena, příp. zamítnuta nebo že vám byla odeslána. Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že Mylovebag porušil podstatným způsobem smlouvu. To Vám dává právo rozhodnout se mezi odstraněním vady dodáním nové věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.
Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou.
JAK ODSTOUPIT OD SMLOUVY
U nás neriskujete. Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu v původním stavu a my Vám obratem vrátíme peníze. Kupující bere na vědomí, že odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Zboží stačí zabalit, přiložit vyplněný formulář, zalepit a zaslat na naši doručovací adresu: MY LOVE BAG, Náměstí E.Beneše 57, Holešov 769 01.
Více informací o obchodních podmínkách najdete zde
Formulář pro vyplnění naleznete zde