DOPRAVA A PLATBA

 


     

 

Způsoby        Možnosti     Reklamace    Odstoupení

doručení        plateb                               od smlouvy

 


 

ZPŮSOBY DORUČENÍ 

 



 Parcel  

ZDARMA

při nákupu nad 1500,-

Nechte si zásilku doručit
až k Vám domů / Parcelshop

 


 

ZDARMA při nákupu nad 1500,- 

vyzvednutí na více než 4 000 pobočkách 

 


 

Soubor:CPlogo-vector.svg – Wikipedie

ZDARMA při nákupu nad 1500,-

 


 

 

ZDARMA

OSOBNÍ ODBĚR 

Možnost vyzvednutí v prodejnách MY LOVE BAG


Holešov

Vsetín 2x

Rožnov pod Radhoštěm

 


 

MOŽNOSTI PLATEB

 


 

PLATBA KARTOU ONLINE / BANKOVNÍM PŘEVODEM

gopay_logo

Zdarma - zaplaťte hned
a máte to z krku

Platební brána GoPay

 


DOBÍRKA

Zaplaťte až při převzetí

PPL - hotovost + karta,
Zásilkovna - podle pobočky

39 Kč včetně DPH

 


OSOBNÍ ODBĚR

Zdarma - plaťte až při převzetí na prodejně
- hotovost nebo karta

Na pobočkách - Holešov, Vsetín, Rožnov pod Radhoštěm

 


 

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ

 

Vrácení zboží

I když je procento vrácení zboží nízké, je na místě aby jste věděli, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné.

Záruka

Právo z vad(y) na zboží je možné uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží totožně jako v kamenném obchodě. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. Vady vzniklé při přepravě přepravcem je nutno uplatnit do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky, na pozdější reklamaci nebude brán zřetel. Pro případ reklamace je kupující povinen uchovat doklad o koupi, zaplacení a dodání zboží.

Reklamace a její průběh

Reklamaci je možné uplatnit poštou nebo na jedné z našich kamenných prodejen. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupili na mylovebag.cz (číslo objednávky nebo doklad o zaplacení).

Při uplatnění reklamace vám bude vystaveno potvrzení o přijetí reklamace.

Zásilku zašlete doporučeně na adresu: MY LOVE BAG, Náměstí Dr.E.Beneše 57, Holešov 769 01

nebo přineste na pobočku mylovebag (Holešov, Vsetín, Rožnov).

Formulář pro vyplnění naleznete zde 

V případě uznání reklamace, vám budou účelně vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky / předání dopravci. V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku.

O průběhu celé reklamace budete informováni e-maily, které vás upozorní na to, že vaše reklamace byla námi přijata, že byla vyřízena, příp. zamítnuta nebo že vám byla odeslána. Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že Mylovebag porušil podstatným způsobem smlouvu. To Vám dává právo rozhodnout se mezi odstraněním vady dodáním nové věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.

Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou. 

 

JAK ODSTOUPIT OD SMLOUVY

 

U nás neriskujete. Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu v původním stavu a my Vám obratem vrátíme peníze. Kupující bere na vědomí, že odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Zboží stačí zabalit, přiložit vyplněný formulář, zalepit a zaslat na naši doručovací adresu:                                                                      MY LOVE BAG, Náměstí E.Beneše 57, Holešov 769 01.

Více informací o obchodních podmínkách najdete zde

Formulář pro vyplnění naleznete zde