Samsonite taška XBR 2.0 na notebook 15.6" 3C EXP černá
Praktická a vysoce funkční taška s možností rozšíření
| Kategorie: | Pánské tašky na notebook | 
|---|---|
| Záruka: | 2 roky | 
| Hmotnost: | 0.7 kg | 
| EAN: | 5400520204028 | 
| Barva: | Černá | 
| Určeno pro: | Unisex | 
| Materiál: | Textil | 
| Velikost: | L | 
| Značka: | Samsonite | 
| Rozměry: | 30 x 40.5 x 17(23) cm | 
| Materiál: | 100% Recyclex® | 
| Objem: | 20/28 L | 
| Hmotnost: | 1,7 kg | 
| Popruh: | Nastavitelný popruh | 
| Řada: | XBR 2.0 | 
 Taška v moderním designu, odolná a bezpečná
    Taška v moderním designu, odolná a bezpečná
Taška je vyrobená z materiálu Recyclex®, z recyklovaného materiálu RPET společnosti Samsonite
Samsonite taška je lehká, odolná a objemná
Splní všechny Vaše cestovní standardy
V přední části tašky nalezneme jednu větší zipovou kapsu, kde je praktický organizér
Hlavní prostor je uzavíratelný dvoucestným zipem, lze ho rozšířit pomocí zipu, tak můžete tašku použít i pro uložení ošacení
Do poslední kapsy umístíte dokumenty formátu A4, notebook s úhlopříčkou 15,6''
Zadní strana je doplněna o úchyt pro nasunutí na madlo kufru
Taška má dvě pevné rukojeti a nastavitelný popruh pro pohodlné nošení na rameni
 
          

Samsonite International je největší světový výrobce zavazadel s původem datujícím se více než sto let do historie. V současnosti je největším prodejcem zavazadel ve Spojených státech, Evropě a Japonsku.
Samsonite se zaměřuje na design, výrobu, výrobní materiály a distribuci kufrů, obchodních a počítačových brašen, outdoorových i módních batohů a příslušenství k cestovním zavazadlům po celém světě. Produkty Samsonite jsou nejrůznějšími prodejními a distribučními kanály dodávány zákazníkům na více než 46 000 místech ve více než 100 zemích světa.  
Samsonite je nejprestižnější značkou uznávanou po celém světě. Synonymum kvality, lehkosti, originality, funkčnosti a spolehlivosti pro všechny, kteří rádi a často cestují. Nabízí moderní jednoduchý styl a komfort s využitím kvalitních materiálů a nejnovějších technologií.
Nezaměřují se na masovou výrobu, jejich dominantou je dokonalé propracování každého produktu.
                                          
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

 
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                    